reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

7 Kasım 2017 Salı

Öğretmenler Günü

İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can’ın Öğretmenler Günü Mesajı 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı Yapıldı! 

 İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gül´ Ün Öğretmenler Günü Mesajı. 

 Müdürümüzün Öğretmenler Günü Mesajı. 

 Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Muammer Yıldız’ın Öğretmenler Günü Mesajı 

 İlçe Milli Eğitim Müdürü Faik Kaptan´ın Öğretmenler Günü Mesajı 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Münasabetiyle Vasfi Rıza Zobu İlkokulunda Yapılan Kutlama Programı 

 Milli Eğitim Müdürümüz Murat Öğütcü´nün Öğretmenler Günü Konuşması 

 Öğretmenler Gününde 4 Öğretmeni Dövmüşler! 

 Tüm Öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü Kutlu Olsun Konak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 


 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlu Olsun! 

 İlimizde Öğretmenler Günü Kutlandı. 

 Organize Sanayi Bölgesi Yöetim Kurulu Tarafından 24 Kasım Öğretmenler Günü Vesilesiyle Yemek Verildi. 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Mesajı 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Programımız 

 Kocaeli Fırıncılar Odası Başkanı Müdürlüğümüzü Ziyaret Ederek Öğretmenler Gününü Kutladı. 

 Milli Eğitim Müdürü Turan Kayacılar´ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı 

 Millî Eğitim Müdürümüz Coşkun Esen´in 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı 

 Malatya Beydağı Konaklama Tesislerinde Öğretmenler Günü Kutlandı 

 İlçemizde 24 Kasım Öğretmenler Günü Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı 

 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Çeşitli Programlarla Kutlandı 

 Öğretmenler Günü Etkinlikleri 

 Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, 24 Kasım Öğretmenler Günü Münasebetiyle Öğretmenlerimizi Kabul Etti… 

 Muğla Milli Eğitim Müdürü Tamer Kırbaç’ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı 

 İl Milli Eğitim Müdürümüzden 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Mesajı 

 Millî Eğitim Bakanı Nabi Avcı´nın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı 

 Eğitim-bir-senin Yeni Yönetimi Müdürümüzün Öğretmenler Gününü Kutladı. 

 Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar´ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı 

 Valimiz Sayın Yavuz Selim Köşger Ve Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Dr. Şaban Karataş 24 Kasım Öğretmenler Günü 

 Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Zekeriya Çınar´ın "24 Kasım Öğretmenler Günü" Mesajı 

 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Etkinlikleri Devam Ediyor 

 24 Kasım Öğretmenler Günü İlimizde Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı. 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Etkinliklerle Kutlandı. 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Etkinlikleri 

 İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Mehmet Özdemir´in 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Mesajı 

 Gençlik Hizmetleri Ve Spor İl Müdürlüğü’nden Öğretmenler Günü Ziyareti 

 Gazeteciler Ve Yazarlar Cemiyetinden Öğretmenler Günü Ziyareti 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Münasebetiyle Milli Eğitim Müdürümüze Ziyaretler 

 Şırnak´ta Öğretmenler Günü Coşkuyla Kutlandı 

 İl Milli Eğitim Müdürümüz Yaşar Demir’in 24 Kasım Öğretmenler Günü Mesajı. 

 

Öğretmenler Günü Bartın´da Çeşitli Etkinliklerle Kutlandı. 

 İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Seyfullah Kaplan´ın Öğretmenler Günü Mesajı 

 Öğretmenler Günü´nde Öğretmenlerimize Jest 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Atatürk Anıtına Çelenk Sunumu İle Başladı 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Cebelibereket Kültür Merkezi´nde Kutlandı 

 İl Milli Eğitim Müdürümüz Ahmet Yurtman´ın 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Mesajı 

 Milli Eğitim Müdürümüz Seyfi Özkan’dan Öğretmenler Günü Mesajı; 

 24 Kasım Öğretmenler Gününe Coşkulu Kutlama 

 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama ve Görevlendirme Programı!!

 Öğretmenler Günü Şiirleri - 24 Kasım Öğretmenler Günü Güzel Sözleri ve Mesajları - [17 Kasım 2015 Haberleri]

 


 İl Milli Eğitim Müdürlüğünden Değişik Öğretmenler Günü Kutlaması!

 Google, Öğretmenler Günü'nü Doodle yaptı

 Öğretmenler Günü için kim ne dedi?

 Öğretmenler Gününe Şartlı Kutlama

 Öğretmenler Günü Etkinliklerinde 23 Öğrenci Zehirlendi..

 Öğretmenler Günü'nde 'Öğretmen Dayağı'

 İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Erhan AYDIN´ın Öğretmenler Günü Mesajı

 KONCUK'dan Öğretmenler Günü Mesajı ..

 Öğretmenler Gününe Bir Tepki Daha !!

 Öğretmenler Günü'nde Gözaltına Alınan 10 Kişi Tutuklandı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri